1/18/2013

So Very Lovely

Can't wait for spring! Can you? Here winter returned yesterday with lots of snow. Brrr. So I thought I'd lighten my day by scrapping this photo I took last year showing one of my favorite flowers, ranunculus:

Ich kanns gar nicht erwarten, dass der Frühling kommt! Und Ihr? Hier ist gestern der Winter zurück gekehrt mit viel Schnee. Brrr. Also hab ich mir gedacht, ich könnte meinen Tag erhellen, indem ich dieses Foto verscrappe, das ich letztes Jahr gemacht habe. Es zeigt eine meiner Lieblingsblumen, die Ranunkel:




The colors of the photo just worked perfectly with the Love Story collection. And some chipboard from Crate's On Trend line did, too. And I even found a little brad from My Mind's Eye that showed a pink ranunculus. Get the Echo Park Love Story collection here at Scrapbook Werkstatt! I hope to be back soon, blogger had major issues today...

Die Farben des Fotos haben einfach super zur Love Story Linie gepasst. Und das Chipboard von Crates On Trend Serie auch. Und ich habe sogar noch einen kleinen Brad von My Mind's Eye gefunden, der eine pinkfarbene Ranunkel zeigt. Holt Euch die Echo Park Love Story Serie hier bei der Scrapbook Werkstatt! Ich hoffe bald wieder etwas zeigen zu können, Blogger hatte heute immense Probleme...

Vanessa

supplies/Material:
pp, sticker/Designpapier, Aufkleber: Echo Park Paper Love Story
chipboard/Chipboard: Crate Paper
brad, washi/Brad, Washi: My Mind's Eye

2 comments:

Dawn T said...

Beautiful LO Vanessa. The PP is simply awesome. It shows off the flower photo to perfection

SimSalaSusi said...

A very simpel LO but very wonderful!!
Very, very nice!!
Drearest regards
Susi